13 maj 2011

Paket från min hemlige bokvän...

Idag låg det ett grönt paket i min brevlåda, paketet från min hemlige bokvän. Paketet innehöll det jag gillar allra mest, en deckare, mörk choklad och salt lakrits. Dessutom fick jag ett kaffe smaksatt med hasselnöt och ett fint kort med orden:

"Läsning är för själen vad motion är för kroppen" - Sir Richard Steele -

Jag kommer garanterat njuta när jag slår mig ner och läser. Stort tack du min hemlige bokvän!



Tack till En bok om dagen som ordnat detta fina Pocket & Prassel 5.0

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillade paktets innehåll! :)
    Påsen var nämligen mindre änn jag trodde, så det blev lite trångt.
    Det lilla trekantiga "kortet" är ett hörnbokmärke. ;)
    Ha en superfin helg!
    Hälsningar från din bokvän.
    (Har du gissat vem jag är??)

    SvaraRadera
  2. Hm, kan det vara så att ditt bloggnamn börjar på M???? Kan det vackra hälsningskortet och bokmärket var en ledtråd kanske??

    Bokmärket blev jättefint, har testat det i boken jag läser för tillfället, kul att du "snappade" upp min svaghet för bokmärken. Tack!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint paket, och Barclay var valdigt bra! Hoppas att du klurar ut vem det ar!

    SvaraRadera
  4. Emma: ja det ska bli spännande att läsa Barclay, helt ny för mig. Å nu vet jag vem min hemlige bokvän är.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...