28 juli 2012

Nedräkning pågår...


Idag är det bara 60 dagar kvar till den årliga bokfesten och nedräkning för min egen bokmässa rullar på. Det finns så många seminarier som jag skulle vilja gå på och jag sitter med understrykningspennorna och lägger till och tar bort. Men vis av tidigare mässor så är det ingen ide att stressa för att hinna se och göra allt. Men som en av Bokmässans bloggambassadörer 2012 har jag ju ett riktigt drömläge och kommer vara på plats alla fyra dagarna. Så jag fortsätter med mina pennor och lusläsandet av seminarieprogrammet. Du kan beställa ditt eget seminarieprogrammet, om du vill ha ett pappersex att bläddra i, annars finns hela programmet här.

På Bokmässans community kan du skapa ditt eget konto helt gratis och hänga med och diskutera allt som kan tänkas när det gäller litteratur tillsammans med bloggambassadörerna och alla andra bokintresserade. Här finns också en mässplanerare som är en fiffig hjälp för att hålla reda på ditt eget mässprogram.

Häng med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...