25 juli 2012

Om två månader...


På fredag är det bara två månader kvar till Bokmässan 2012. Jag längtar mer och mer för varje dag och även om det är underbara sommarveckor kvar och hösten känns avlägsen så börjar jag nedräkningen nu. Jag lusläser seminarieprogrammet och har också börjat så smått med min läsning av nordiska författare.

För tillfället är jag i Danmark och botaniserar och har precis avslutat Jussi Adler-Olsens Kvinnan i rummet. Mina tankar om den kommer så småningom. Jag fortsätter med ytterligare en dansk författare Sara Blaedel och hennes Kalla mig  prinsessa.


Från och med fredag 27 juli kommer jag med jämna mellanrum skriva inlägg här på bloggen som är sammankopplade med Bokmässan på olika sätt. Det blir ett perfekt sätt att räkna ner till det stora veckoslutet den 27-30 september.

Häng med!!



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...