31 augusti 2012

Simonas releasefest...

Igår hade jag den stora äran att få vara med på Simona Ahrnstedts releasefest för nya romanen Betvingade. Vid lunchtid så satte jag mig på bussen mot huvudstaden och Van der Nootska Palatset. Väl framme klev jag kl.17.00 in i en romantisk dröm med rosa bubbel, utsökta snittar och rosa prinsessbakelser. Kvällen inleddes med att Simona samtalade med Christopher O´Regan om 1300-talet, kärlek och romantik. Jag träffade bokbloggarkollegor och författare i en underbar blandning. Trots min oskuld som mingelgäst tog jag mig i kragen och fotade en del för att föreviga denna min mingelpremiär. Lycklig och rosig om kinderna lämnade jag festen med en goodiebag i min hand innehållande ett signerat ex av boken och annat lyxigt innehåll passande nog en romantisk kväll som denna.

Tack Simona för att jag fick dela denna fantastiska fest!

Simona Ahrnstedt och Christopher O´Regan efter boksamtalet

Lyckades fånga Simona och mig själv på en bild
 
Yes, min favoritförfattare Varg Gyllander, jag och Anna Von Schéele från A Nice Noise

Boken! Boken!

 

3 kommentarer:

  1. Å vad kul och så kul att du som har så fin blogg fick vara med.
    Jag undrar om hon kommer på bokmässan då ska jag köpa den.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Jag är på mässan och signerar! Välkommen!
    :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...