16 september 2012

Bokmässan 2012 - Nedräkningen

 
 
Idag har jag skrivit ut en papperskopia på min mässplanerare, min kom-ihåg-lista, som jag gjort på Bokmässans community. Nu kommer jag säkerligen inte att följa denna planering slaviskt men det är lite roligt att se hur de fyra mässdagarna skulle kunna se ut. Flera av programpunkterna som jag lagt in vill jag inte missa, andra har jag lagt in utifall jag får lust, just som en kom-ihåg.

En punkt som jag som ljudboksälskare inte kommer missa är:

Stora ljudbokspriset kl. 14.00 på torsdag 27/9 på Molnets scen, G02:16

Idag hittatde jag också denna programpunkt:

Peter James - Död som du kl. 16.00 på torsdag 27/9 i monter B08:22a

Jag fortsätter att läsa och planera men det kommer bli en och annan spontan grej på vägen under dessa dagar det är jag helt övertygad om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...