20 september 2012

Bokmässan 2012 - Nedräkningen torsdag...



Torsdag och bara en vecka kvar tills Bokmässan är i full gång. Då är jag på plats! Följer jag planen så kan min bokmässetorsdag se ut så här.
  • Räknar med att vara på Bokmässan runt lunchtid
  • Kl. 14.00-14.30 Stora Ljudbokspriset på Molnets scen. Hit bara måste jag. Har lyssnat på fyra av de sju nominerade.
  • Vid 15-tiden svänger jag förbi på Mingel och vimmel med Massolit förlag B09:04
  • Kl. 16.00-16.20 är det dags för Peter James - Död som du B08:22a
  • Kl. 17.00-19.00 minglar jag med A Nice Noise, Novellix & Printz Publishing B07:04
  • Kl. 17.00-19.00 minglar jag hos Sekwa/Elisabeth Grate B09:10
Ja, torsdagen innehåller en hel del mingel. Fick ju en försmak och blodad tand på Simona Ahrnstedts boksläpp härom veckan. Nu är frågan om jag hinner förbi hotellet innan jag beger mig till Bokhoraminglet på Rubinen. Ja det får jag nog se till att hinna med. Det kan ju vara så att jag har gjort några bokinköp som jag behöver lasta av.
Detta minglande kräver nog något mera i magen och Bokmässan erbjuder flera ställen där du kan vila dina fötter och få en bit mat såsom; Incontro, Heaven 23, West Coast, Estrad, Mix, Restaurang Vin o Mat i E-hallen, Världens Kro i H-hallen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...