1 september 2012

September = Bokmässan...

Äntligen är årets stora månad här och därmed Bokmässan 2012. Festen för bokbranschen, lärare, bibliotekarier, boknördar och alla andra litteraturfreaks.

Mor kom förbi på en fika idag och nu taggar vi galet inför denna stora händelse som vi i år ska uppleva tillsammans. Jag kommer som en av årets bloggambassadörer att direkt från bokmässan bevaka och rapportera här på bloggen, på twitter och på facebook.

Visitkorten (blev inspirerad förra året när fler bokbloggare hade och delade ut) är beställda. Jag har dessutom som flera bokbloggare också gjort, beställt en fin knapp, som jag ska ha på mig som visar att jag är just bokbloggare.

Så håll utkik vi kanske ses!


SEPTEBMER = BOKMÄSSAN
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...