12 februari 2013

Vila i frid - dag för dag - 12:e februari...

Teamet från Nackapolisen med Emma Sköld i spetsen har att göra i dagens avsnitt kan jag bara meddela. Den person som greps igår måste nu ses som avförd från utredningen.

Jag börjar ha mina aningar om vem som är mördaren. Jag roar mig med att fundera och lägga pussel. För som jag ser det finns det två vägar som utredningen nu kan ta. Två spår som skulle kunna leda fram till en gärningsman. Jag har inte en snitslad bana att följa och det är precis som det ska vara så här när vi närmar oss en upplösning.

Eller är det så att jag ännu en gång är vilseledd. Längtar redan till frukosten imorgon. Det har blivit en vana nu att börja dagen med Vila i frid, för samtidigt som jag vill få svar på mina frågor så vill jag inte att det ska ta slut...



Övriga inlägg i Vila i frid - dag för dag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...