1 januari 2014

Hyllvärmare 2014...


Jag utmanade mig själv både 2011 och 2012 med en boktolva som skulle råda bot på mina hyllvärmare. Det gick ju så där som bekant och varmt är det fortfarande i de överfulla bokhyllorna.

Nu skriver vi 2014 och jag har som ett bokligt nyårslöfte att en gång för alla ta tag i dessa hyllvärmare. Där finns mycket gott att plocka fram och dessutom är det ju bra för plånboken.

Här kommer några heta smakprov:

Himmel över London av Håkan Nesser
Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper
Vinteräpplen av Josefine Sundström
Hotellet i hörnet av Bitter och Ljuv Jamie Ford
Gustavs grabb av Leif GW Persson
Alltid du av Pernilla Alm
Den nakne ambassadören av Magnus Zaar

och många fler finns det i hyllorna så vi får se hur långt jag kommer...

12 kommentarer:

  1. Vinteräpplen har jag också liggande oläst.
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört bra om den. Hoppas vi gillar :)

      Radera
  2. Åhhh... Vinteräpplen - läs!!! Jonathan Tropper var däremot inget för mig men dottern och hennes sambo gillade den mycket...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande då får vi se vad jag tycker då :)

      Radera
  3. Det här skulle jag också behöva göra... Vinteräpplen var bra, och jag gillade Alltid du och Hotellet på hörnet också:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här med hyllvärmare känner många till. Hotellet är jag riktig nyfiken på... :)

      Radera
  4. Jag ska också ta tag i mina hyllvärmare. Det gör jag varje år..! Tyvärr blir de aldrig färre. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner igen mig i det där fullt ut :) men i år ska jag lyckas ;) tror jag!

      Radera
  5. Himmel över London har jag som en av favoriterna 2013, den var fantastisk underlig på ett bra sätt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den har jag hört bra om. Gillar Håkan Nessers språk. Ser fram emot att läsa.

      Radera
  6. Jag ÄLSKAR Tropper! (Dock var kanske 7 jävligt långa inte den bästa men jag gillade den. /Med vänlig hälsning Hyllvärmaren. :) Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittade hit :) Ja du ser mycket i hyllan att se fram emot!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...