2 september 2014

Kulturkollo+tävling=Nytt av Mattias Edvardsson

Tjohoo jag vann!

Kulturkollo - ett bloggkollektiv med läsglädje ordnade förra helgen en författarnas boktipsarhelg med både boktips och tävlingar.

Stå ut är Mattias Edvardssons första ungdomsbok. Precis som jag arbetar Mattias Edvardsson som lärare på gymnasiet så det ska bli extra kul att läsa hans bok.

Jag har tidigare läst Mattias Edvardssons romaner Dit drömmar färdas för att dö och  Där framtidens fötter vandrar och båda titlarna har berört mig. Klicka dig vidare på länkarna och läs mina inlägg om böckerna.


1 kommentar:

  1. Grattis! Hoppas den faller i smaken.
    Ser att du läser "Av en annan värld". Den läste jag i somras - mycket bra!
    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...