11 januari 2011

En tur till biblioteket.....

Idag var jag förbi biblioteket en sväng på väg hem från jobbet, hade reserverat en ljudbok, men fick med mig lite till hem. En bok och två ljudböcker, två av dessa givietvis deckare.

Har länge tänkt läsa något av Jeffery Deaver, såg filmatiseringen av hans första bok i serien om Lincoln Rhyme I samlarens spår för ett tag sedan så det fick bli bok nummer två, Dans med döden.

En av ljudböckerna hade jag reserverat, Den unge Werthers lidanden av Johann Wolfgang Goethe. Har inte läst den sedan jag pluggade litteratur på lärarprogrammet. Men nu har jag tänkt att vara med och facebookcirkla om den. Kul att testa!

Tänkte också testa att lyssna på en Nesbö, Pansarhjärta, efter att ha läst två. Jag återkommer till vilket jag gillar bäst, att "läsa eller "lyssna på Nesbö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...