25 september 2016

Efter Bokmässan...

Söndag förmiddag och jag njuter fortfarande av torsdagens besök på Bokmässan. Det blev en hel del böcker som fick följa med hem. Passade på att fylla på med noveller, några recensionsexemplar och några titlar som jag är nyfiken på.
 
Fyllde på med noveller. Två från Bokförlaget Tranan "Finland berättar" och "Kanada berättar" samt den nya fyran från Novellix, deckartema, signerat Håkan Nesser, Anna Jansson, Johan Theorin och Kristina Ohlsson.

Fyra titlar som jag fick som recensionsexemplar. Tre från bokälskarminglet hos Kulturkollo och en från Ordberoende Förlags monter. Tack för det!

En av mina kollegor som var med tipsade mig om Tomas Sjödin.

De här böckerna har jag kikat på ett tag och köpte raskt med mig dem hem.

 

2 kommentarer:

  1. Det var jätteskoj att träffa dig och en del fina böcker fick du med dig också

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma det var riktigt kul att träffas på riktigt. Det känns ju som vi känner varandra via sociala medier så det var på tiden.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...