9 januari 2017

Nytt år... nya utmaningar och gamla...

Livet är fullt av utmaningar precis som här på bloggen. Jag utmanade mig själv 2011, 2012 och 2014 att råda bot på alla hyllvärmare och plockade ut 12 olästa böcker, som av någon konstig anledning hade blivit ståendes i mina bokhyllor. Tänk att det är så lätt att fylla på med böcker fast det redan är fullt i hyllorna. Ja ni är nog många där ute som känner igen er.

Hur som helst tänker jag återigen utmana mig med en hyllvärmare a´la 2017. Jag blev påmind när jag kikade in hos Västmanländskan och läste hennes inlägg Läsutmaningar 2017.


Den här gången har jag plockat ut sex inbundna och sex pocket så får vi se var jag landar.



Jag har också utmaningen Läs en novell II på gång och där går det minst sagt lite knackigt. Novellutmaningen pågår vecka 36- vecka 23 (söndagen den 11 juni) så än är det inte kört.

Ja då är det bara att ta tag i både gamla och nya utmaningar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...